Διαβάστε περισσότερα

Ο κ. Χρήστος Ταραντίλης είναι καθηγητής στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και πολιτικός.

Σπούδασε Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο Πατρών, από όπου έλαβε το πτυχίο του το 1997. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Επιχειρησιακή Έρευνα στο London School of Economics (LSE), λαμβάνοντας MSc το 1998. Το 2002 έλαβε Διδακτορικό δίπλωμα (PhD) στην Επιχειρησιακή Έρευνα από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ).

Εξελέγη Βουλευτής Επικρατείας με τη Νέα Δημοκρατία στις εκλογές του Ιουλίου του 2019. Είναι Πρόεδρος της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Έρευνας και Τεχνολογίας στη Βουλή των Ελλήνων, Μέλος της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου, Αντιπρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας Φιλίας Ελλάδας – Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής και Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας Φιλίας Ελλάδας – Βιετνάμ. Διετέλεσε, επίσης, Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ / Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Γραμματέας της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής και μέλος της Επιτροπής Αναθεώρησης του Συντάγματος.

Έχει διατελέσει Πρόεδρος του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Διευθυντής του Εργαστηρίου «Διοικητικής Επιστήμης» και Διευθυντής της ερευνητικής μονάδας «Επιχειρησιακής Έρευνας και Συστημάτων Αποφάσεων» στο ίδιο Πανεπιστήμιο.

Ο κ. Ταραντίλης έχει συγγράψει πάνω από 60 άρθρα σε κορυφαία διεθνή περιοδικά στο αντικείμενο της βελτιστοποίησης συστημάτων παραγωγής, υπηρεσιών, εφοδιαστικής αλυσίδας και μεταφορών και το επιστημονικό έργο του έχει αναγνωριστεί διεθνώς, λαμβάνοντας πάνω από 6.000 αναφορές παγκοσμίως σύμφωνα με το Google Scholar. Επιπλέον, η διδακτική επίδοσή του έχει αναγνωριστεί από τους φοιτητές του σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, όπως πιστοποιείται από τα δεκάδες βραβεία διδασκαλίας που έχει λάβει.

Έχει συμμετάσχει, επίσης, σε σημαντικό αριθμό συμβουλευτικών και ερευνητικών έργων στην Ελλάδα και το εξωτερικό και έχει διατελέσει μέλος διοικητικών συμβουλίων ελληνικών οργανισμών.

Ακολουθεί συνέντευξη του κ. Ταραντίλη, που μας παραχώρησε για τη στήλη των διακεκριμένων αποφοίτων του κοινωνικού δικτύου του Πανεπιστημίου Πατρών:

  1. Πρωτοετής φοιτητής στο Τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Πατρών. Μιλήστε μας για την έναρξη της φοιτητικής σας ζωής.

Χ.Τ.: Η έναρξη της φοιτητικής μου ζωής σηματοδότησε την αυτονόμηση και την ανεξαρτητοποίηση από την οικογενειακή εστία. Όσοι ήλθαμε και εγκατασταθήκαμε ως φοιτητές στην Πάτρα, νιώσαμε ότι ξεκινάμε μία καινούργια «δική μας» ζωή. Χαρακτηριστικό γνώρισμα όσων μοιραστήκαμε την ίδια φάση ζωής ήταν η γνήσια απορία και η ενθουσιώδης περιέργεια για τις σπουδές μας, παρόλο που το αντικείμενο των Μαθηματικών ήταν σε όλους οικείο από τα μαθητικά χρόνια. Κάτι ακόμη που αξίζει να σημειώσω είναι ότι, ήδη από το πρώτο έτος των σπουδών μου στην Πάτρα, είχα την τύχη να ζήσω σε μια φοιτητική κοινότητα που έδινε ζωντάνια στην πόλη. Στην κοινότητα αυτή έκανα φιλίες που εξελίχθηκαν σε σχέσεις ζωής.

Φωτογραφία από την ορκωμοσία

Εκφωνώντας τον όρκο στην ορκωμοσία παρουσία του Πρύτανη Σταμάτη Αλαχιώτη 1997

  1. Ποιες φοιτητικές συνήθειες είχατε ως φοιτητής στην Πάτρα; Και ποιες από αυτές παρατηρείτε στους φοιτητές σας;

Χ.Τ.: Μια αγαπημένη συνήθεια ήταν το διάβασμα σε ομάδες: μαζευόμασταν συμφοιτητές και συμφοιτήτριες και δουλεύαμε μαζί, σε περιόδους δε εξεταστικής ακόμα και νυχθημερόν. Το τάβλι στην Πλατεία Όλγας αλλά και η μουσική που παίζαμε με φίλους σε στούντιο της πόλης, με προτίμηση στη ροκ της δεκαετίας του ’60, ήταν το βασικό μοτίβο των ανέμελων φοιτητικών στιγμών στην Πάτρα. Παράλληλα, πολιτικά ανήσυχος και φιλελεύθερος, δεν άργησα να εμπλακώ στα πολιτικά τεκταινόμενα του φοιτητικού συλλόγου. Θα έλεγα ότι όλα αυτά αποτελούν στοιχεία ενός αρκετά διαχρονικού φοιτητικού στίγματος: μάθηση, διασκέδαση και ανάγκη συλλογικότητας.

  1. Πώς βλέπετε την ανάπτυξη του κοινωνικού δικτύου των απόφοιτων του Πανεπιστημίου Πατρών;

Χ.Τ.: Αναμφισβήτητα η πρωτοβουλία ανάπτυξης του κοινωνικού δικτύου αποφοίτων του Πανεπιστημίου Πατρών είναι εξαιρετική. Η διατήρηση στενών σχέσεων και η ανάδειξη περαιτέρω δεσμών του Πανεπιστημίου με τους αποφοίτους του αλλά και των ίδιων των αποφοίτων μεταξύ τους σφυρηλατεί δεσμούς διά βίου αλληλεπίδρασης και συνεργασίας. Η ανταλλαγή εμπειριών, γνώσεων και πληροφοριών σχετικά με ευκαιρίες, προκλήσεις και στόχους είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό των δικτύων αποφοίτων, που αποδεικνύεται πολύ γόνιμο στην ανάπτυξη νέων ιδεών, στη δημιουργία ερευνητικών και επαγγελματικών συνεργειών, στην προώθηση της καινοτομίας και της κοινής ευημερίας.

  1. Είστε Πρόεδρος της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Έρευνας και Τεχνολογίας στη Βουλή. Τελικά πώς μπορεί να επιτευχθεί η σύνδεση των Ανώτατων Ακαδημαϊκών Ιδρυμάτων με την αγορά εργασίας και εν γένει με την ίδια την κοινωνία;

Χ.Τ.: Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει σημαντικά βήματα προσέγγισης των πανεπιστημίων με την αγορά εργασίας. Προσφέρονται προγράμματα πρακτικής άσκησης των φοιτητών, λειτουργούν Γραφεία Διασύνδεσης με την αγορά εργασίας και διοργανώνονται Ημέρες Καριέρας. Επίσης, υλοποιείται πλήθος χρηματοδοτικών προγραμμάτων για ερευνητικά έργα, τα οποία προϋποθέτουν συνέργειες των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων με τον επιχειρηματικό κόσμο. Καθοριστικό ρόλο για τη σύνδεση των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων με την οικονομία, την αγορά εργασίας και την ίδια την κοινωνία παίζει η ίδρυση των Γραφείων Μεταφοράς Τεχνολογίας, τα οποία λειτουργούν καταλυτικά για την ίδρυση εταιρειών-τεχνοβλαστών (spin-off) μέσω των οποίων αξιοποιούνται τα ερευνητικά αποτελέσματα. Για το ζήτημα αυτό υπήρξε και σημαντική νομοθετική πρωτοβουλία, την οποία υποστήριξα ως ο εισηγητής της πλειοψηφίας στη Βουλή. Πρέπει, επίσης, να επισημάνω ότι στην Επιτροπή Έρευνας και Τεχνολογίας  έχουμε αναδείξει τη σημασία της αξιοποίησης των ερευνητικών αποτελεσμάτων ως μοχλό αναβάθμισης των ελληνικών ερευνητικών ιδρυμάτων και ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας και αναπτύξης της χώρας.

  1. Βιώνουμε δύσκολες καταστάσεις σε παγκόσμια κλίμακα. Από τον υγειονομικό ‘πόλεμο’ και με τη μεταφορική σημασία της λέξης στην κυριολεκτική. Ποιο το δικό σας μήνυμα;

Χ.Τ.: Είναι αλήθεια ότι η παγκόσμια κοινότητα δέχεται πιέσεις πανταχόθεν. Θα ξεχώριζα τρεις καίριες μάχες που καλούμαστε να δώσουμε: τη μάχη για τη διεθνή ασφάλεια και την ειρήνη, τη μάχη ενάντια στις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, τη μάχη ενάντια στην πανδημία. Αναμφισβήτητα, οι αντοχές ατόμων, θεσμών και κρατών δοκιμάζονται, όμως πιστεύω ότι τα προβλήματα υπάρχουν για να λύνονται. Αρκεί να σταθούμε απέναντί τους με ψύχραιμη σκέψη κι όχι με παραλυτική μεμψιμοιρία. Βέβαια, για τα σύνθετα προβλήματα του καιρού μας απαιτείται όχι μόνο ατομική προσπάθεια αλλά κυρίως εθνική ενότητα και διεθνής συνεργασία.

  1. Μοιραστείτε μαζί μας ό,τι θέλετε να καταθέσετε για τα φοιτητικά σας χρόνια στο Πανεπιστήμιο Πατρών ή όποιες άλλες σκέψεις θέλετε ενδεχομένως αναφορικά με την Επιστήμη σας.

Χ.Τ.: Ξεκινώντας από την επιστήμη μου, την επιστήμη των Μαθηματικών, πιστεύω ότι πρόκειται για ένα πεδίο που διδάσκει μια κουλτούρα σαφήνειας και ακρίβειας. Η μελέτη των Μαθηματικών διαμορφώνει έναν τρόπο σκέψης στηριζόμενο σε αιτιακές συνεπαγωγές, και καλλιεργεί τη δεξιότητα λήψης αποφάσεων βάσει δεδομένων και στέρεων επιχειρημάτων. Αυτό μας το δίδαξαν οι καθηγητές μας, οι οποίοι ήταν στο σύνολό τους προσηνείς, ανοιχτοί σε επικοινωνία και μετέδιδαν πάντα την αίσθηση ότι αγαπούν και χαίρονται τη δουλειά τους. Αυτό προσπάθησα κι εγώ πάντα να μεταδώσω στους δικούς μου φοιτητές στο τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Αναστοχαζόμενος με τη σημερινή ιδιότητά του πολιτικού την πολιτική δραστηριοποίησή μου των φοιτητικών χρόνων, θεωρώ σημαντικό να αναφέρω ότι στο Πανεπιστήμιο Πατρών βίωσα τον σεβασμό και την εκτίμηση μεταξύ των εκπροσώπων των φοιτητικών παρατάξεων, παρά τις όποιες ιδεολογικές διαφορές.

 

Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων, Εθιμοτυπίας και Εκδηλώσεων, Πανεπιστήμιο Πατρών

Ο κ. Χρήστος Ταραντίλης είναι καθηγητής στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και πολιτικός.

Σπούδασε Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο Πατρών, από όπου έλαβε το πτυχίο του το 1997. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Επιχειρησιακή Έρευνα στο London School of Economics (LSE), λαμβάνοντας MSc το 1998. Το 2002 έλαβε Διδακτορικό δίπλωμα (PhD) στην Επιχειρησιακή Έρευνα από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ).

Εξελέγη Βουλευτής Επικρατείας με τη Νέα Δημοκρατία στις εκλογές του Ιουλίου του 2019. Είναι Πρόεδρος της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Έρευνας και Τεχνολογίας στη Βουλή των Ελλήνων, Μέλος της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου, Αντιπρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας Φιλίας Ελλάδας – Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής και Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας Φιλίας Ελλάδας – Βιετνάμ. Διετέλεσε, επίσης, Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ / Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Γραμματέας της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής και μέλος της Επιτροπής Αναθεώρησης του Συντάγματος.

Έχει διατελέσει Πρόεδρος του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Διευθυντής του Εργαστηρίου «Διοικητικής Επιστήμης» και Διευθυντής της ερευνητικής μονάδας «Επιχειρησιακής Έρευνας και Συστημάτων Αποφάσεων» στο ίδιο Πανεπιστήμιο.

Ο κ. Ταραντίλης έχει συγγράψει πάνω από 60 άρθρα σε κορυφαία διεθνή περιοδικά στο αντικείμενο της βελτιστοποίησης συστημάτων παραγωγής, υπηρεσιών, εφοδιαστικής αλυσίδας και μεταφορών και το επιστημονικό έργο του έχει αναγνωριστεί διεθνώς, λαμβάνοντας πάνω από 6.000 αναφορές παγκοσμίως σύμφωνα με το Google Scholar. Επιπλέον, η διδακτική επίδοσή του έχει αναγνωριστεί από τους φοιτητές του σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, όπως πιστοποιείται από τα δεκάδες βραβεία διδασκαλίας που έχει λάβει.

Έχει συμμετάσχει, επίσης, σε σημαντικό αριθμό συμβουλευτικών και ερευνητικών έργων στην Ελλάδα και το εξωτερικό και έχει διατελέσει μέλος διοικητικών συμβουλίων ελληνικών οργανισμών.

Ακολουθεί συνέντευξη του κ. Ταραντίλη, που μας παραχώρησε για τη στήλη των διακεκριμένων αποφοίτων του κοινωνικού δικτύου του Πανεπιστημίου Πατρών:

  1. Πρωτοετής φοιτητής στο Τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Πατρών. Μιλήστε μας για την έναρξη της φοιτητικής σας ζωής.

Χ.Τ.: Η έναρξη της φοιτητικής μου ζωής σηματοδότησε την αυτονόμηση και την ανεξαρτητοποίηση από την οικογενειακή εστία. Όσοι ήλθαμε και εγκατασταθήκαμε ως φοιτητές στην Πάτρα, νιώσαμε ότι ξεκινάμε μία καινούργια «δική μας» ζωή. Χαρακτηριστικό γνώρισμα όσων μοιραστήκαμε την ίδια φάση ζωής ήταν η γνήσια απορία και η ενθουσιώδης περιέργεια για τις σπουδές μας, παρόλο που το αντικείμενο των Μαθηματικών ήταν σε όλους οικείο από τα μαθητικά χρόνια. Κάτι ακόμη που αξίζει να σημειώσω είναι ότι, ήδη από το πρώτο έτος των σπουδών μου στην Πάτρα, είχα την τύχη να ζήσω σε μια φοιτητική κοινότητα που έδινε ζωντάνια στην πόλη. Στην κοινότητα αυτή έκανα φιλίες που εξελίχθηκαν σε σχέσεις ζωής.

Φωτογραφία από την ορκωμοσία

Εκφωνώντας τον όρκο στην ορκωμοσία παρουσία του Πρύτανη Σταμάτη Αλαχιώτη 1997

  1. Ποιες φοιτητικές συνήθειες είχατε ως φοιτητής στην Πάτρα; Και ποιες από αυτές παρατηρείτε στους φοιτητές σας;

Χ.Τ.: Μια αγαπημένη συνήθεια ήταν το διάβασμα σε ομάδες: μαζευόμασταν συμφοιτητές και συμφοιτήτριες και δουλεύαμε μαζί, σε περιόδους δε εξεταστικής ακόμα και νυχθημερόν. Το τάβλι στην Πλατεία Όλγας αλλά και η μουσική που παίζαμε με φίλους σε στούντιο της πόλης, με προτίμηση στη ροκ της δεκαετίας του ’60, ήταν το βασικό μοτίβο των ανέμελων φοιτητικών στιγμών στην Πάτρα. Παράλληλα, πολιτικά ανήσυχος και φιλελεύθερος, δεν άργησα να εμπλακώ στα πολιτικά τεκταινόμενα του φοιτητικού συλλόγου. Θα έλεγα ότι όλα αυτά αποτελούν στοιχεία ενός αρκετά διαχρονικού φοιτητικού στίγματος: μάθηση, διασκέδαση και ανάγκη συλλογικότητας.

  1. Πώς βλέπετε την ανάπτυξη του κοινωνικού δικτύου των απόφοιτων του Πανεπιστημίου Πατρών;

Χ.Τ.: Αναμφισβήτητα η πρωτοβουλία ανάπτυξης του κοινωνικού δικτύου αποφοίτων του Πανεπιστημίου Πατρών είναι εξαιρετική. Η διατήρηση στενών σχέσεων και η ανάδειξη περαιτέρω δεσμών του Πανεπιστημίου με τους αποφοίτους του αλλά και των ίδιων των αποφοίτων μεταξύ τους σφυρηλατεί δεσμούς διά βίου αλληλεπίδρασης και συνεργασίας. Η ανταλλαγή εμπειριών, γνώσεων και πληροφοριών σχετικά με ευκαιρίες, προκλήσεις και στόχους είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό των δικτύων αποφοίτων, που αποδεικνύεται πολύ γόνιμο στην ανάπτυξη νέων ιδεών, στη δημιουργία ερευνητικών και επαγγελματικών συνεργειών, στην προώθηση της καινοτομίας και της κοινής ευημερίας.

  1. Είστε Πρόεδρος της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Έρευνας και Τεχνολογίας στη Βουλή. Τελικά πώς μπορεί να επιτευχθεί η σύνδεση των Ανώτατων Ακαδημαϊκών Ιδρυμάτων με την αγορά εργασίας και εν γένει με την ίδια την κοινωνία;

Χ.Τ.: Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει σημαντικά βήματα προσέγγισης των πανεπιστημίων με την αγορά εργασίας. Προσφέρονται προγράμματα πρακτικής άσκησης των φοιτητών, λειτουργούν Γραφεία Διασύνδεσης με την αγορά εργασίας και διοργανώνονται Ημέρες Καριέρας. Επίσης, υλοποιείται πλήθος χρηματοδοτικών προγραμμάτων για ερευνητικά έργα, τα οποία προϋποθέτουν συνέργειες των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων με τον επιχειρηματικό κόσμο. Καθοριστικό ρόλο για τη σύνδεση των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων με την οικονομία, την αγορά εργασίας και την ίδια την κοινωνία παίζει η ίδρυση των Γραφείων Μεταφοράς Τεχνολογίας, τα οποία λειτουργούν καταλυτικά για την ίδρυση εταιρειών-τεχνοβλαστών (spin-off) μέσω των οποίων αξιοποιούνται τα ερευνητικά αποτελέσματα. Για το ζήτημα αυτό υπήρξε και σημαντική νομοθετική πρωτοβουλία, την οποία υποστήριξα ως ο εισηγητής της πλειοψηφίας στη Βουλή. Πρέπει, επίσης, να επισημάνω ότι στην Επιτροπή Έρευνας και Τεχνολογίας  έχουμε αναδείξει τη σημασία της αξιοποίησης των ερευνητικών αποτελεσμάτων ως μοχλό αναβάθμισης των ελληνικών ερευνητικών ιδρυμάτων και ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας και αναπτύξης της χώρας.

  1. Βιώνουμε δύσκολες καταστάσεις σε παγκόσμια κλίμακα. Από τον υγειονομικό ‘πόλεμο’ και με τη μεταφορική σημασία της λέξης στην κυριολεκτική. Ποιο το δικό σας μήνυμα;

Χ.Τ.: Είναι αλήθεια ότι η παγκόσμια κοινότητα δέχεται πιέσεις πανταχόθεν. Θα ξεχώριζα τρεις καίριες μάχες που καλούμαστε να δώσουμε: τη μάχη για τη διεθνή ασφάλεια και την ειρήνη, τη μάχη ενάντια στις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, τη μάχη ενάντια στην πανδημία. Αναμφισβήτητα, οι αντοχές ατόμων, θεσμών και κρατών δοκιμάζονται, όμως πιστεύω ότι τα προβλήματα υπάρχουν για να λύνονται. Αρκεί να σταθούμε απέναντί τους με ψύχραιμη σκέψη κι όχι με παραλυτική μεμψιμοιρία. Βέβαια, για τα σύνθετα προβλήματα του καιρού μας απαιτείται όχι μόνο ατομική προσπάθεια αλλά κυρίως εθνική ενότητα και διεθνής συνεργασία.

  1. Μοιραστείτε μαζί μας ό,τι θέλετε να καταθέσετε για τα φοιτητικά σας χρόνια στο Πανεπιστήμιο Πατρών ή όποιες άλλες σκέψεις θέλετε ενδεχομένως αναφορικά με την Επιστήμη σας.

Χ.Τ.: Ξεκινώντας από την επιστήμη μου, την επιστήμη των Μαθηματικών, πιστεύω ότι πρόκειται για ένα πεδίο που διδάσκει μια κουλτούρα σαφήνειας και ακρίβειας. Η μελέτη των Μαθηματικών διαμορφώνει έναν τρόπο σκέψης στηριζόμενο σε αιτιακές συνεπαγωγές, και καλλιεργεί τη δεξιότητα λήψης αποφάσεων βάσει δεδομένων και στέρεων επιχειρημάτων. Αυτό μας το δίδαξαν οι καθηγητές μας, οι οποίοι ήταν στο σύνολό τους προσηνείς, ανοιχτοί σε επικοινωνία και μετέδιδαν πάντα την αίσθηση ότι αγαπούν και χαίρονται τη δουλειά τους. Αυτό προσπάθησα κι εγώ πάντα να μεταδώσω στους δικούς μου φοιτητές στο τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Αναστοχαζόμενος με τη σημερινή ιδιότητά του πολιτικού την πολιτική δραστηριοποίησή μου των φοιτητικών χρόνων, θεωρώ σημαντικό να αναφέρω ότι στο Πανεπιστήμιο Πατρών βίωσα τον σεβασμό και την εκτίμηση μεταξύ των εκπροσώπων των φοιτητικών παρατάξεων, παρά τις όποιες ιδεολογικές διαφορές.

 

Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων, Εθιμοτυπίας και Εκδηλώσεων, Πανεπιστήμιο Πατρών

Διαβάστε περισσότερα

Θα χαρούμε να ακούσουμε και τη δική σου ιστορία!

Εγγράψου στο δίκτυο αποφοίτων και στείλε μας τη δική σου ιστορία ή διάκριση

Θα χαρούμε να ακούσουμε και τη δική σου ιστορία!

Εγγράψου στο δίκτυο αποφοίτων και στείλε μας τη δική σου ιστορία ή διάκριση