Διαβάστε περισσότερα
Ο Αλέξανδρος Ζαπανιώτης γεννήθηκε στη Λαµία το 1983. Το 2005 αποφοίτησε από το Τµήµα Μηχανολόγων & Αεροναυπηγών Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστηµίου Πατρών.
Το 2008, έπειτα από µεταπτυχιακές σπουδές στο Πολυτεχνείο της Λισαβόνας στο πεδίο Engineering Design, αποκτά εμπειρία ως Μηχανικός Παραγωγής στην Frigoglass.
Το 2010 ανέλαβε τη θέση του Υπευθύνου Διασφάλισης Ποιότητας & Σχεδιασµού Προϊόντων στην ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΟΤΡΩΝΗΣ. Ασχολήθηκε µε την οργάνωση των διαδικασιών µε βάση διεθνή πρότυπα και µε την ανάπτυξη νέων προϊόντων κατά τα πρότυπα του TQD.
Το 2012 µεταπήδησε στην Coffee Island, όπου ασχολήθηκε µε την οργάνωση της Μονάδας Παραγωγής προϊόντων καφέ. Εκπαιδεύτηκε στην επιστήµη του καφέ κατέχοντας τίτλους Q Grader και SCA Coffee Diploma. Ασχολήθηκε µε την Έρευνα & Ανάπτυξη του Roasting και την προµήθεια καφέ χτίζοντας άµεση επαφή µε φάρµες (Direct Trade).
Το 2014 ασχολήθηκε µε την επικοινωνία και τη στρατηγική προϊόντων και µάρκας, ως Marketing Director.
Από το 2017 έως σήµερα, είναι Managing Director όντας υπεύθυνος για τους τοµείς Brand Image & Business Performance, BPM, PM&ERM, Strategic Planning, ESG & Corporate Governance.
Ο Αλέξανδρος Ζαπανιώτης γεννήθηκε στη Λαµία το 1983. Το 2005 αποφοίτησε από το Τµήµα Μηχανολόγων & Αεροναυπηγών Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστηµίου Πατρών.
Το 2008, έπειτα από µεταπτυχιακές σπουδές στο Πολυτεχνείο της Λισαβόνας στο πεδίο Engineering Design, αποκτά εμπειρία ως Μηχανικός Παραγωγής στην Frigoglass.
Το 2010 ανέλαβε τη θέση του Υπευθύνου Διασφάλισης Ποιότητας & Σχεδιασµού Προϊόντων στην ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΟΤΡΩΝΗΣ. Ασχολήθηκε µε την οργάνωση των διαδικασιών µε βάση διεθνή πρότυπα και µε την ανάπτυξη νέων προϊόντων κατά τα πρότυπα του TQD.
Το 2012 µεταπήδησε στην Coffee Island, όπου ασχολήθηκε µε την οργάνωση της Μονάδας Παραγωγής προϊόντων καφέ. Εκπαιδεύτηκε στην επιστήµη του καφέ κατέχοντας τίτλους Q Grader και SCA Coffee Diploma. Ασχολήθηκε µε την Έρευνα & Ανάπτυξη του Roasting και την προµήθεια καφέ χτίζοντας άµεση επαφή µε φάρµες (Direct Trade).
Το 2014 ασχολήθηκε µε την επικοινωνία και τη στρατηγική προϊόντων και µάρκας, ως Marketing Director.
Από το 2017 έως σήµερα, είναι Managing Director όντας υπεύθυνος για τους τοµείς Brand Image & Business Performance, BPM, PM&ERM, Strategic Planning, ESG & Corporate Governance.