Στις 10 Ιουνίου, στις 11:00, θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο “The Minnesota Queue Warning System: Evaluation results and ongoing deployments” σχετικά με πρόσφατα αποτελέσματα από την διεθνή έρευνα σε δυναμικά μοντέλα της κυκλοφορίας κατά την παραγωγή κυκλοφοριακών παλμών (shockwaves). Το σεμινάριο προσφέρεται στα πλαίσια του έργου C-ROADS, όπου η ερευνητική ομάδα του Ομότ. Καθηγ. Γεωργίου Στεφανίδη στο Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών δημιουργεί ένα συνδεδεμένο σύστημα Shockwave Damping που αρχικά θα δοκιμασθεί από τις Αττικές Διαδρομές.

Το σεμινάριο θα περιλαμβάνει περιγραφή ενός νέου πολυδιάστατου δυναμικού μοντέλου της κυκλοφορίας καθώς και περίληψη του αλγορίθμου MN-QWARN και πρώτα αποτελέσματα αξιολόγησης λειτουργίας του. Βάσει επιβεβαιωμένων δεδομένων, φαίνεται ότι, μετά την εφαρμογή του μοντέλου και του αλγορίθμου, ο αυτοκινητόδρομος παρουσίασε σημαντική μείωση στις συγκρούσεις οχημάτων και στις παρ’ ολίγον συγκρούσεις (near crashes). Το σεμινάριο θα ολοκληρωθεί με ενημέρωση σχετικά με τις νέες προκλήσεις στην σχετική έρευνα.

Ο Καθ. John Hourdos, Διευθυντής του Παρατηρητηρίου Κυκλοφορίας της Μιννεσότα, αποφοίτησε με το Δίπλωμα Πολιτικού Μηχανικού από το Πανεπιστήμιο Πατρών και ολοκλήρωσε το Μάστερ και το Διδακτορικό του στο Πανεπιστήμιο της Μιννεσότα όπου εργάζεται από το 2005. O Δρ. Hourdos έχει εκτεταμένη πείρα στις θεωρητικές και πρακτικές πτυχές της ασφάλειας της κυκλοφορίας, καθώς και στην θεωρία και την μοντελοποίηση της κυκλοφοριακής ροής.

Για την παρακολούθηση απαιτείται προεγγραφή στον σύνδεσμο.

Το σεμινάριο θα μεταδοθεί μέσω αυτού του συνδέσμου.

Στις 10 Ιουνίου, στις 11:00, θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο “The Minnesota Queue Warning System: Evaluation results and ongoing deployments” σχετικά με πρόσφατα αποτελέσματα από την διεθνή έρευνα σε δυναμικά μοντέλα της κυκλοφορίας κατά την παραγωγή κυκλοφοριακών παλμών (shockwaves). Το σεμινάριο προσφέρεται στα πλαίσια του έργου C-ROADS, όπου η ερευνητική ομάδα του Ομότ. Καθηγ. Γεωργίου Στεφανίδη στο Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών δημιουργεί ένα συνδεδεμένο σύστημα Shockwave Damping που αρχικά θα δοκιμασθεί από τις Αττικές Διαδρομές.

Το σεμινάριο θα περιλαμβάνει περιγραφή ενός νέου πολυδιάστατου δυναμικού μοντέλου της κυκλοφορίας καθώς και περίληψη του αλγορίθμου MN-QWARN και πρώτα αποτελέσματα αξιολόγησης λειτουργίας του. Βάσει επιβεβαιωμένων δεδομένων, φαίνεται ότι, μετά την εφαρμογή του μοντέλου και του αλγορίθμου, ο αυτοκινητόδρομος παρουσίασε σημαντική μείωση στις συγκρούσεις οχημάτων και στις παρ’ ολίγον συγκρούσεις (near crashes). Το σεμινάριο θα ολοκληρωθεί με ενημέρωση σχετικά με τις νέες προκλήσεις στην σχετική έρευνα.

Ο Καθ. John Hourdos, Διευθυντής του Παρατηρητηρίου Κυκλοφορίας της Μιννεσότα, αποφοίτησε με το Δίπλωμα Πολιτικού Μηχανικού από το Πανεπιστήμιο Πατρών και ολοκλήρωσε το Μάστερ και το Διδακτορικό του στο Πανεπιστήμιο της Μιννεσότα όπου εργάζεται από το 2005. O Δρ. Hourdos έχει εκτεταμένη πείρα στις θεωρητικές και πρακτικές πτυχές της ασφάλειας της κυκλοφορίας, καθώς και στην θεωρία και την μοντελοποίηση της κυκλοφοριακής ροής.

Για την παρακολούθηση απαιτείται προεγγραφή στον σύνδεσμο.

Το σεμινάριο θα μεταδοθεί μέσω αυτού του συνδέσμου.

Διαβάστε περισσότερα