Σκοπό του Συνεδρίου αποτελεί η ανάδειξη των διαστάσεων της πανδημικής κρίσης στο σχολείο και την κοινωνία. Η πανδημία αποτέλεσε μια πρωτόγνωρη κατάσταση σε παγκόσμιο επίπεδο, η οποία επηρέασε όλους τους τομείς της κοινωνίας, μεταξύ των οποίων και το σχολείο. Η «κοινωνική απόσταση» αποτέλεσε βασική πρακτική για την αντιμετώπιση της πανδημικής κρίσης. Τα σχολεία χρειάστηκε να κλείσουν και να χρησιμοποιηθούν νέοι τρόποι/πρακτικές εκπαίδευσης των μαθητών και των σπουδαστών, οι οποίες απαιτούσαν διαφορετικές μορφές οργάνωσης της διδασκαλίας αφενός και νέες δεξιότητες και ικανότητες από μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς.

Η πανδημία ανέδειξε νέες μορφές ανισοτήτων σε όλους τους τομείς της κοινωνίας. Στο σχολείο οι ανισότητες μεταξύ των μαθητών εντάθηκαν. Η αναζήτηση άλλων τρόπων προστασίας της υγείας των μαθητών και των σπουδαστών, όπως η χρήση της μάσκας, επιβλήθηκε, μεταξύ άλλων, από την ανάγκη ενεργοποίησης της αλληλεπίδρασης μεταξύ των μαθητών και γενικότερα της κοινωνικοποίησης, η οποία ήταν ανύπαρκτη κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης. Η επαναλειτουργία των σχολείων σε νέες συνθήκες έχει σοβαρές κοινωνικές και ψυχ(ολογ)ικές επιπτώσεις στους μαθητές αλλά και όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας.

Πληροφορίες για το συνέδριο και τον τρόπο συμμετοχής σε αυτό, στον ιστότοπο του συνεδρίου: http://5o-syn-kte.wpnet.upatras.gr/ και στο e-mail: socedu5@gmail.com.

Σκοπό του Συνεδρίου αποτελεί η ανάδειξη των διαστάσεων της πανδημικής κρίσης στο σχολείο και την κοινωνία. Η πανδημία αποτέλεσε μια πρωτόγνωρη κατάσταση σε παγκόσμιο επίπεδο, η οποία επηρέασε όλους τους τομείς της κοινωνίας, μεταξύ των οποίων και το σχολείο. Η «κοινωνική απόσταση» αποτέλεσε βασική πρακτική για την αντιμετώπιση της πανδημικής κρίσης. Τα σχολεία χρειάστηκε να κλείσουν και να χρησιμοποιηθούν νέοι τρόποι/πρακτικές εκπαίδευσης των μαθητών και των σπουδαστών, οι οποίες απαιτούσαν διαφορετικές μορφές οργάνωσης της διδασκαλίας αφενός και νέες δεξιότητες και ικανότητες από μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς.

Η πανδημία ανέδειξε νέες μορφές ανισοτήτων σε όλους τους τομείς της κοινωνίας. Στο σχολείο οι ανισότητες μεταξύ των μαθητών εντάθηκαν. Η αναζήτηση άλλων τρόπων προστασίας της υγείας των μαθητών και των σπουδαστών, όπως η χρήση της μάσκας, επιβλήθηκε, μεταξύ άλλων, από την ανάγκη ενεργοποίησης της αλληλεπίδρασης μεταξύ των μαθητών και γενικότερα της κοινωνικοποίησης, η οποία ήταν ανύπαρκτη κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης. Η επαναλειτουργία των σχολείων σε νέες συνθήκες έχει σοβαρές κοινωνικές και ψυχ(ολογ)ικές επιπτώσεις στους μαθητές αλλά και όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας.

Πληροφορίες για το συνέδριο και τον τρόπο συμμετοχής σε αυτό, στον ιστότοπο του συνεδρίου: http://5o-syn-kte.wpnet.upatras.gr/ και στο e-mail: socedu5@gmail.com.

Διαβάστε περισσότερα